Tuesday, October 16, 2012

Kawan aku dah nak kawen?

Assalamualaikum xD

Pejam celik.. pejam celik. rupanya aku ni dah menjangkau umur dua abad (lebih sikit je) no wonder la facebook pun dah ramai yang add ( I je yang tak aprove :p) instagram pun dah ramai yang follow. 25 followers...? lebih dari 1, banyak la tu kan.. lebih dari 1 what? at least bagi instagramer tahap amatur macam aku ni, aku anggap tu dah tahap memberansangkan dah tu. weeee what ever~ :)

ok..kembali kepada tajuk tadi baru je gayut almost 2 hours gossip dengan  BFF ni kononnya our bff lagi sorang ni dah nak kahwennnnnnn~

waaaaaaaahhhh!!!
aku excited tahap gaban kowt!!!

Tapi dalam hati my tears mencurah-curah
Satu habbit yang kurang aku gemari, bila aku dengar berita gembira yang macam ni secara tanpa dipandu hati aku suka mencarut

damn!!!

Kenapa member-member aku senang-senang je mendirikan masjid dan dapat baby.. Why not me? Aku ni bila lagi? Aku sedih tahu tak? hidup sendirian sebegini. Oh tuhan~ tiada tempat mengadu bagai. tiada tempat aku menumpang kasih.. hu hu hu!

Chet!!! Macam desperado sangat la pulak kan.. keep cool lah..got or not..it just a joke lah.. lipton ice tea break comercial! Tapi sebenarnya aku bukan sedih sebab aku tak kahwen lagi ataupun jelous (sikit la) cik adik ni jap lagi kahwen awal dari aku. Sedih sebab lepas ni mungkin hubungan kami yang agak tegang sebelum ni berkemungkinan akan menjadi kendur!

I tak suka la kan kendur-kendur ni. Sebagai anak dara yang berkaliber dan berkarisma harusla tegang. Muka tegang! tangan tegang! kaki tegang! Watchaaaaa!!!

Tapi walau apa pun itu adalah kehidupan beliau. She deserved that. Mendirikan masjid tu kan dapat pahala. For sure lah kalau doakan masjid beliau cepat didirikan akan dapat pahala. Syukur alhamdulillah. She gain the pahala and so do I. -_-'

Antara satu benda yang aku suka tentang member aku yang nak jadi raja sehari kejap lagi ni kan, beliau teramatlah give a hundred percent effort to keep her love as sicret as trasure zaman dinosour dolu-dolu. tup..tup..tup dah nak kawen rupanya.. sebelum ni pon beliau banyak UNsicret admires dan scandals (harus alert theres a couples of 's' over there). Senang, nak pegi mana-mana pon just call then beberapa saat kemudian datanglah prince UNcharming yang jemput. Sikap acuh tak acuh dia ni dengan kaum Adam membuatkan aku ingatkan beliau ni berhati KERING. Ayat beliau yang aku tak boleh lupa sampai sekarang 'kalau setakat I LOVE YOU I LOVE YOU NI bukan boleh kenyang pon'.

PANGGGGGG!!!
Aku macam kena penampar setan bertubi-tubi, berdesing telinga dengar bila beliau cakap ayat tu kat aku. Dah la time tu aku tengah hangat bercinta kan? maunya aku hangen boikot beliau selama beberapa minggu tak cakap. Orang tengah cinta tahap cipan ni ko jangan berani-berani kacau emosi. Panas Okey!!! kaw nak kipas tak pe..

Ha ha ha!
kan dah kena..Beliau berhati BASAH jugak rupanya.. Im sory to say babe.. U have to eat your word back...(what kind of peribahasa ni?)
hik hik hik!

 Babe! hell0ooooo~ tak perempuan lah kita orang ni kalau rahsia ko tu tak sampai ketelinga aku kan? :p

Di sini sebagai housemate beliau yang berdedikasi, penyanyang dan pengasih.. harapan saya semoga beliau cepatlah kahwen dan dapat baby. Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu. Kalau dah kawen tu jangan lupa aku yang kecik cute molek ni.. huhu.. Akan selalu merindui saat-saat ko bujang lagi ni. Walaupun aku selalu menegangkan muka ko tapi sebenarnya aku pon sayang ko jugak. Jadilah Isteri yang baek nanti. Okey Makcik!

Agak sukar untuk terima hakikat gambar dibawah ni..but what can i do? that its the truth... oh tuhannn~

Add caption











No comments:

Post a Comment